dinsdag 31 mei 2016

Schrijfopdracht Klachtenbrief



Afzender:

Mayra Niekus
**********straat 21
1234 AB Amsterdam

29 mei 2016

Ontvanger:

Museum van de Twintigste Eeuw - Directie
Postbus 314
2525 BX Den Haag

Betreft: Klacht m.b.t. bezoek aan museum


Geachte heer, mevrouw,


Ik schrijf u deze brief naar aanleiding van mijn bezoek aan uw museum. Op 20 mei j.l. heb bracht ik met mijn klas een bezoek aan uw museum, omdat wij de tentoonstelling ‘ 50 jaar reclame’  wilden bezoeken. Dit hebben wij gedaan in het kader van een opdracht die in de klas uitgevoerd moest worden, deze had betrekking op het onderwerp van de tentoonstelling. Wij hoopten veel te leren tijdens deze tentoonstelling, maar helaas viel dit erg tegen.

Op de website van het museum stond een veel belovende aankondiging voor de tentoonstelling, hierdoor leek het ons een perfecte kans om informatie te bemachtigen voor het project dat uitgevoerd moest worden.
Helaas werden wij rondgeleid door iemand die zeer slecht voorbereid was, dit veroorzaakte de nodige irritatie bij een groot aantal leerlingen. 
De informatie die wij ontvingen was ook zeer beperkt, het meeste hadden wij al op het internet gelezen. 

Aan ons was beloofd dat het onderwerp van de tentoonstelling zou worden ingeleid door een deskundige, maar zoals ik eerder al benadrukt heb, is dat niet gebeurd. 

De tentoonstelling vonden wij er wel erg goed verzorgd uitzien, mijn advies zou dan ook zijn om te zorgen dat de deskundige ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Op dit moment zou het mij nooit meer 75 euro waard zijn.

Om de zaak recht te zetten, zou ik u willen verzoeken om ons (na verbetering van de informatie voorzieningen) gratis nogmaals toe te laten op de tentoonstelling. Mocht dit niet mogelijk zijn, stel ik voor dat wij ons geld terug krijgen. 

Graag ontvang ik spoedig een reactie, zodat we snel een punt achter dit misverstand kunnen zetten.

Hoogachtend,


Mayra Niekus 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten